OSTUINFO

Kuidas kasutada e-poodi?

  1. Tutvu e-poe toodetega, vali välja vajalikud tooted ning lisa need ostukorvi.
  2. Veendu, et ostukorvis on just need tooted, mida soovid endale osta.
  3. Sisesta kontaktandmed ja vali sobiv kauba kätte saamise viis: kuller või pakiautomaat. Pakume ka võimalust tulla ise kaubale järgi
  4. Soovid tellida kaupa teisele aadressile? Märgi linnuke „Saada teisele aadressile?“ järel kasti ja sisesta aadress, kuhu soovid kaupa saada.
  5. Vali sobiv makseviis: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Citadele, krediitkaardimakse (Maestro, Mastercard, Visa) või LHV järelmaks. Makseid vahendab AS LHV Pank.
  6. Kui oled internetipangas makse sooritanud, vajuta kindlasti nuppu “Tagasi kaupmehe juurde” ning ära sulge enne ümbersuunamist veebiakent.
  7. Kui oled ostu sooritanud, saadame Sulle maksekinnituse e-mailile ja asume tellimust täitma. Teavitame Sind e-mailiga, kui kaup on valmis järeletulemiseks või üle antud kullerile. Kui tellisid kauba pakiautomaati, oota teavitust SMS-ga.
  8. Kauba kättesaamisega läheb enamasti 2-7 tööpäeva. Pikema tarne või tellitava kauba puhul võtame Sinuga ühendust. Kampaaniate ajal võib ka tarneaeg pikeneda.

Tarneviisid

E-poest tellides on toote tarneajad 2 tööpäeva kuni 2 nädalat, olenevalt toote kohalolust ja komplekteerimise vajadustest.

Enamasti tarnime toote Teieni 2-3 tööpäeva jooksul. Kampaaniate ajal ning järgselt võib tarneaeg pikeneda kuni 7 tööpäevani.

E-poest tellides on võimalik valida erinevate tarneviiside vahel:

  1. Tulen ise järgi Posti 2, Kohila, 79801 Rapla maakond
  2. Tulen järgi Itella SmartPOST või DPD pakiautomaati. Paki saabumise ajast ja kohast teavitatakse Teid SMS-iga.
  3. Kasutan toote kohale toimetamiseks SmartKULLERi või DPD kullerteenust.