Kuidas kasutada e-poodi?
- Tutvu e-poe toodetega, vali välja vajalikud tooted ning lisa need ostukorvi.
- Veendu, et ostukorvis on just need tooted, mida soovid endale osta.
- Sisesta kontaktandmed ja vali sobiv kauba kätte saamise viis: kuller või pakiautomaat. Pakume ka võimalust tulla ise kaubale järgi
- Soovid tellida kaupa teisele aadressile? Märgi linnuke „Saada teisele aadressile?“ järel kasti ja sisesta aadress, kuhu soovid kaupa saada.
- Vali sobiv makseviis: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Citadele, krediitkaardimakse (Maestro, Mastercard, Visa) või LHV järelmaks. Makseid vahendab AS LHV Pank.
- Kui oled internetipangas makse sooritanud, vajuta kindlasti nuppu “Tagasi kaupmehe juurde” ning ära sulge enne ümbersuunamist veebiakent.
- Kui oled ostu sooritanud, saadame Sulle maksekinnituse e-mailile ja asume tellimust täitma. Teavitame Sind e-mailiga, kui kaup on valmis järeletulemiseks või üle antud kullerile. Kui tellisid kauba pakiautomaati, oota teavitust SMS-ga.
- Kauba kättesaamisega läheb enamasti 2-7 tööpäeva. Pikema tarne või tellitava kauba puhul võtame Sinuga ühendust. Kampaaniate ajal võib ka tarneaeg pikeneda.
Tarneviisid
E-poest tellides on toote tarneajad 2 tööpäeva kuni 2 nädalat, olenevalt toote kohalolust ja komplekteerimise vajadustest.
Enamasti tarnime toote Teieni 2-3 tööpäeva jooksul. Kampaaniate ajal ning järgselt võib tarneaeg pikeneda kuni 7 tööpäevani.
E-poest tellides on võimalik valida erinevate tarneviiside vahel:
- Tulen ise järgi Posti 2, Kohila, 79801 Rapla maakond
- Tulen järgi Itella SmartPOST või DPD pakiautomaati. Paki saabumise ajast ja kohast teavitatakse Teid SMS-iga.
- Kasutan toote kohale toimetamiseks SmartKULLERi või DPD kullerteenust.